Ja nu åker jag, flyget lyfter från Landvetter om ca 12 timmar

Ja då är det dags, är nervös, blir spännande, måste försöka sova för jag ska upp 08.00 imorgon, dvs om mindre än cirka 6 timmar. Jag har inte riktigt packat klart ännu. Flyget lyfter 14.50 idag. Vad har jag glömt? Förutom att lägga ut bilder och berätta om alla härliga dagsturer i Abisko? Det har jag inte glömt, har inte hunnit det helt enkelt. Men de kommer, jag lovar.
Jag vet att jag fixar det. Som jag fixade att ta denna bild med 10 sekunders självutlösare på ett berg vid Vassejauri som jag var på förra veckan!
Vassejauri
Jag spanar in vackra naturen i närheten av Vassejauri (för ni ser mig väl?)

Nästa inlägg blir från Singapore!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0