Kaosanders kvar i mellanstationen kungsbacka på obestämd tid.

Min plan var att imorgon (torsdag) åka till Singapore. Komma fram fredag morgon. Träffa kolleger, ha en trevlig helg sedan börja jobba på måndag. Men jag har ännu inte fått arbetsvisum! Behöver det för att få börja jobba :/ Så nu är jag hemma i kungsbacka och väntar på att arbetsvisumet ska bli godkänt. Så nu åker jag tidigast söndag. (har ifs mest att göra att jag inte packat klart än att jag fortfarande inte har något visum). Det i sin tur har att göra med det finns så många trevlig människor jag vill passa på att träffa i götet istället för packa =)
Kaosanders har passat på att bilda lite kaos hemma hos familjen. Bild nedan visar en temporär garderob som har byggts upp inne i hobbyrummet bland gamla modelbåtar för några av mina alla skjortor.
Förutom att jag har spridit saker i hallen, korridoren, finrummet så har de blivit en extra temporär garderob inne i hobbyrummet bland gamla modellbåtar
Hallen är inte sig lik med vitrinskåp och saker. Kan skymta att finrummet verkar vara fullt med saker.

Mesta kaoset har hamnat i finrummet.
puss o hej!

Kommentarer
Postat av: Pettson

Då får du passa på att hänga med på lördag!

2010-06-10 @ 17:55:56
Postat av: Camilla kerrén

lunarcharlie :) Jag hejar på dej!

2010-06-10 @ 22:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0