Myndigheterna i Singapore har gett sig, nu jag har fått äntligen fått visum!

Jag fick två nej, men tredje ansökan godkände myndigheterna i Singapore tillslut! Japp nu har jag äntligen fått arbetsvisum! Så tanken är att jag lämnar Sverige tis/ons nästa vecka (22,23 Juni). Så jobbstarten blev uppskjuten i en vecka. Men de var bara bra, för jag har mellanlandat i Abisko och har varit här sedan söndagen och ska vara här tills fredag. Igår tog jag en härlig topptur. Mer information och bilder kommer att komma upp på söndag när jag har kommit tillbaka till civilisationen. Denna lilla bärbara dator som jag har med mig har tyvärr för liten skärm för att jag enkelt kan lägga upp vackra bilder som jag har tagit de senaste dagarna på den härliga svenska fjällen. Men efter lite möda lyckats få upp iaf två bilder från gårdagens vandring i alla fall.

Fjällabb tagen i Abisko
Bild tagen på en vacker fjällabb.

Lunchplats, abisko, mot topptur
Lunchställe för min del, sedan påväg mot en toppbestigning av ett berg som nästan syns i bakgrunden, haha.

Puss o kram på er alla så syns vi här på bloggen senast söndagskväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0