Jag är nu en triathlet

och jag kommer fortsätta att vara det, triathlon är här för o stanna, för det är så fruktansvärt roligt, jag har en så enorm träningsverk att jag kan inte gå i trappor och har svårt att resa mig från en stol, och då blev det ändåså dubbel thai massage för min del igår efter loppet =)
625 triathleter utförde loppet. Placering blev 274 översiktligt och placering 20 av 24 bland män mellan 25 och 29 år kategorin. Så det finns en hel del att förbättra sig på.
Tidtabell

Vårplaner:
28 februari: Sprint Aquathlon, Singapore
4-5 mars: 4 alternativt 6 mil cyklingtävling, Singapore
3 April: Sprint Duathlon, Singapore
1 May: Sprint Triathlon, Singapore
21-22 Maj Olympisk distans triathlon, Indonesien,
alternativt samma helg the great wall marathon, Kina.

Lagt ut en youtubeklipp över stranden där racet börjar:

Certikat.

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är helt galen Anders!! Grymt bra jobbat!!! Och kul att du fått mersmak :)

Här i Lund är det alldeles för mkt snö och skolan, alldeles för lite sol och fritid. Tror aldrig jullovet var så efterlängtat som i år!

Fortsätt leva livet där nere!

Kramar från Linnea

2010-12-04 @ 12:22:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0