Inget uppdaering i bloggen = Anders har fullt upp!

ojojojoj, mkt hander, sa det ar daligt med uppdatering har. Det ar pagang. Skriver fran kontoret nu. Ar forskyld! Fy fasen kan verkligen inte trana nu i detta lage. blaaa. har min tavling nu pa sondag dar jag maste sla personbasta for tusan! inte bra. Dans, sport och berg har jag kommit en hel del med. Instrument har hackat efter. Gillar singapore, finns mkt att hitta pa! Ikvall blir de middag o shopping!


Tagen fran fredagens middag med brandganget. Blev sa inspirerad av detta stalle att jag ska ata dar igen ikvall. Galler passa pa, ramadan slutar pa fredag och da forsvinner stallet!


btw, har tagit bort min cast away look infor senaste salsakurs som jag hade i lordags :) weee

puss pa er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0