Lite Vardagsliv

Hejsan tänkte dela med lite vardagsbilder och information om vad som händer i vardagen där jag bor nu i byn Sandnes.
 
Boeende i Sandnes
I början av Augusti flyttade jag in i centrala Sandnes. En stad som jag tycker liknar väldigt mycket av staden Kunsgbacka som jag kommer ifrån. Jag har fått en stor flyttlass från Kungsbacka som står och fyller min hall och lägenhet. Men i vardagen blir en del upplockning och här kommer en bild då jag försöker stapla stolar så mycket som möjligt! Det gick bra, förutom fortöljen jag staplade alla dessa stolar på, den gick lite lite sönder :S
 
 
 
Vad att göra med alla mina trubbiga knivar?
Eftersom Daggen och Annette tydligen berättade för mig när det var på besök att alla mina knivar är trubbiga, vad ska jag göra med dessa knivar? Enkel svar, ett ypperlig bra tillfälle att prova på att försöka öppna kokosnötter! Skoj och gott var det också! Kommer lätt skaffa flera kokusnötter.
 
 
Dalsnuten, min nya favorit tur
Kungsbackaskogen har alltid varit en ställe som jag älskar att ta en löprunda i, men tror nog allt lilla Dalsnuten är ett strå vassare. Så Dalsnuten är ett berg en bit bort från Sandnes, har besökt den toppen många gånger, mestadels efter jobbet. Det blir som en skön träningspass med cycling och löpning/vandring i terräng och sedan cykling tillbaka. Senast för några dagar sedan då jag pressade på i ett tempo i rätt så hög puls. Sista backen som är 1,4km lång med en genomsnitt lutning på 9,8% pressade jag i genomsnitt puls på 176bpm och toppade på 182bpm. Men belöningen av detta träningspass som tar total 1h och 15min är total värt det!
 
Norsk Körkort
Jag skulle vilja tacka den tjuven som tog min plånbok från omklädningsrummet när jag hade en härlig träningspass i Delphinbadet i sköna staden Lund. För nu har jag fått ett nytt och det blev ett norskt! Vet inte varför jag var lite extra glad denna dagen men jag bara var.
 
Jag syns på TV (dålig vinkel, men ändå)
I en helt vanlig vardag så syns jag på riks-TV, från Haugesund Triathlon, jag är personen i svart till vänster.
 
Ett annat och bättra sett att komma ihåg ett Triathlon event
Skaffa tatuering!
Bilden tagen 06:07 på morgonen innan racet:
 
Och såhär har jag sett ut i en månad:
HiHi.
 
Lite random i Sandnes
Internationell rullskidortävling men alla toppstjärnor i längdåkning tävlar i Sandnes sentrum, skoj att titta på, Northug var inte så bra som alla hade hoppas på.
 
 
Det fanns även en skidskyttebana mitt i sentrum!
 
Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0