Dagens spontanshopping och så kom paniken

finbyxor ska man ha!
Glad över att ha köpt tre par finbyxor så ska klara mig resten av de 11 månaderna här nere!

De var rea. Därför tre par.

Nej de är olika par byxor med olika mönster.

Jag har panik. Denna helg som kommer är inte som alla andra, det är en långhelg eftersom måndagen är Singapore nationaldag. När en sådan helg kommer så passar folk att åka iväg. Nu råkar det vara så att min lilla sköra bekantskapskrets som består av tre andra personer har svikit mig. Magnus är i Sverige, Lina åker till Paktistan och Ioana åker till Bali. Jag kan ju tänka mig att hänga Ioana till Bali, fast biljetterna är dyra nu! Typ 3000:- för att komma dit!

Aj då kom nästa panik, jag är ledig en hel vecka om ca två veckor och har ännu inte köpt biljetter! Trodde inte de skulle bli så dyra så snabbt, alla pratar ju om att de kostar bara några hundralappar att lämna singapore och kommer till malaysa/indionesien/Thailand. Och jag måste härifrån, en vecka semester i singapore is a no-no. En varm, molnig, fuktig 5 miljonerstad, här kan man inte ens njuta av en helg som man kan göra så bra i vilken  storstad som helst i Sverige, (ännu bättre utanför storstäderna).

Kommentarer
Postat av: Camilla Kerrén

Du, åk till Malaysia, när vi var i KL var det svinbilligt att ta buss till Singapore!!

2010-08-07 @ 12:34:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0