Utveckling

Jag är lat, läs länk: http://suddenlyinasia.wordpress.com/2010/09/17/waving-from-the-zenith-gre-word/
Jag är A.
orka skriva det själv, dessutom skrev min flatmate Kiersten på väldigt bra sätt så jag kunde inte göra det bättre =) det där var igår kväll. 

Lägenhetsutvekling:
Första tre veckorna bodde jag på en lyxigt ställe i centrala singapore, företaget betalade.
Nästa boende som jag har bott nu i två månader har hållit minst samma lyxiga standard (sorry blev bara bilder på mitt rum, inte 50 meters långa poolen, en lyxköket med fina vardagsrum....) men ligger mera offset i ett litet tråkigt bostadsområde. Nu flyttar jag till en mindre fint ställe, kommer gömma mig i ett litet mörkt rum... när jag berättar vart jag ska bo så blir svaret från min kolleger....jaha...ja det är ingen steril miljö iaf! =)

Helt enkelt jag flyttar till singapore red light district. MEN hört från minst 10 olika källor bästa lokala krabbrestauranghak finns i det området, så jag e nöjd! Området är malaysiskt centrum, är lite rädd för malaysisk mat, har gått på så många nitar, speciellt efterätter. pratade om dem idag, min malaysiska kolleger bara skenar av glädje =) säger att de e bättre i malaysia, men men tvekar om det räcker för min del...

Har varken bild tagen på pool, lägenhet, eller red light distict. utveckling då? men någon bild på mig lat då? =) fasen blir ingen bild denna gång!

Kommentarer
Postat av: Linnea

Du är kass :)

2010-09-22 @ 21:10:49
Postat av: Pettson

Skönt att se att det händer lite grejer, man vill ju inte fastna på samma ställe för länge. Börjar sakna dig nu så du får se till att ha det för jävla bra, annars är det ju inte värt det

2010-09-23 @ 18:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0