Inte min dag idag

Nej idag har de verkligen inte varigt min dag idag. Sov rätt så dåligt/oroligt inatt så blev dåligt med sömn. Humöret på morgonen var inte det bästa så det slutade med att jag kom 1,5 timmar försent till jobbet. Klara mig bra till lunch. Valde favvorätten vilket är "fried dry hor fun noodles." Yummie =) Riktligt inoljade nudlar med små räkor och massa annat gojs. Men precis när jag har ätit upp sa kollegan till mig att jag ska vara medveten om att det jag åt är en kaloribomb! 

Eftermiddagen kom tröttchocken och det var väldigt svårt att koncentrera mig på jobbet. Gjorde inte mkt nytta.

Provade på ett gym i stan, var ok, var inte så motiverad att gymma så det var lite dumt o beta 170:- för den engångsbiljetten. Enda positiva jag kan komma på idag är att på gymmet fanns en våg, och den visade 5 kilo mindre än vad jag någonsin har vägt det senaste tre åren (det innebär 15 kilo mindre än mitt toprekord). Men det var lite väntat eftersom förra veckans byxköp var i alla i mindre storlekar och av mina skärp är det bara ett skärp som egentligen gör någon nytta.

Har inte tänkt på vikt under tiden jag är här, det är bara en biverkning av mitt nya mål som jag har. Anders ska göra Singapore klassikern!

Om jag var hemma skulle jag fokusera på att göra den svenska halvklassikern, men eftersom jag inte är i Sverige utan i Singapore så får jag anpassa mig. Mer info om den klassikern kommer snart. Nu e klockan mkt dags för mig o nanna.

Bloggens bild blir en bild tagen från ön Palau Ubin som jag var och cyklade på i måndags. Horisonten visar Malaysia.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0