Pics på nya stället

Första veckorna bodde jag i en företagslägenhet. Har hittat en eget ställe där jag har bott nu i två veckor.. Bilder på den ännu större pool som jag har nu, tennisbana på taket, vackra vardagsrummet m.m. kommer en annan dag, men jag har några bilder på mitt rum.
Temat är rött. Och det började med att jag köpte en extern hårdisk till min dator så jag tyckte röd var den snyggaste, samma dag skulle jag även köpa en mus till min dator och tyckte att det skulle passa med rött där med. Sedan var jag på ikea, ja rött ska de vara och mera rött kommer det bli!

puss o kram på er alla!

Kommentarer
Postat av: Martin Jonsson

Ser ju helschysst ut, kul att se!

2010-08-01 @ 20:51:29
Postat av: CHIRRE

åh, vad fint! hur kommer det sig att du var i singapore?:D

2010-11-18 @ 21:32:15
URL: http://christinarisberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0