Dag 2- My crib (fredag)

Dag 2- My crib (fredag)
Dag 2 bestog av att fotografera min fina lägenhet samt att shoppa handuk och två böcker vid stora shoppinggatan i Sinapore. Jag gick upp vid niotiden lokal tid. Kännde mig inte alls jetlaggad en enda sekund. Min plan har fungerat!
Dag 2 bestog av att fotografera min fina lägenhet samt att shoppa handuk och två böcker vid stora shoppinggatan i Sinapore. Jag gick upp vid niotiden lokal tid. Kännde mig inte alls jetlaggad en enda sekund. Min plan har fungerat!


Översta raden från vänster.
1.2 - Vardagsrummet
3.4 - Mitt rum
5. På väg mot balkongen som finns placerad vid vardagsrummet.

Mellersta raden från vänster.
1 - Tittar ner till höger från balkongen. Där syns min pool som jag brukar ta en liten dopp i varje dag.
2 - Tittar man lite mera upp från poolen syns kontoret där jag jobbar. Har grym panoramautsikt från kontoret eftersom jag jobbar på 26de våningen av 27st. =)
3.4 - Min pool.
5. Här ser man huset som jag bor i.

Nedersta raden från vänster
1 - Lilla gymmet som ligger vid min pool.
2 -  Bild på del av köket.
3.4 - Badrummet

Kommentarer
Postat av: Martin Jonsson

Schysst lägenhet! Vad är det för cykel som står i vardagsrummet? Impulsköp första dagen eller?

2010-06-29 @ 23:48:46
Postat av: Emma Fagerberg

Det ser riktigt skönt ut Anders! Härligt att du har det så fint. Kommer bli svårt att flytta va? Haha

2010-06-30 @ 17:33:54
Postat av: Marcus Åberg

Ser riktigt härligt ut min herre! Förstår att du mår bra, och kontorets läge ska vi inte ens diskutera, verkar klockrent! hoppas det går bra för dig nu och att du får härliga minnen! :)

2010-06-30 @ 18:50:10
Postat av: Anonym

bra du satter ribban pa ditt boende!! :)



om man har vanner som vet hur man bygger en URL sa kan man fa en snygg blogg! ;) min kunskap stracker sig till att jag skulle kunna hjalpa dig att fa dit en bild som redan finns pa internet (i.e. redan ar URL)! :S

2010-07-01 @ 03:09:30
URL: http://baralini.blogg.se/
Postat av: Imskogen

Det ser inte lite nice ut. Antar att nar kaket kostar 14 kr sa har man rad att lagga pengar pa lyan. Nu nar alla skapar bloggar sa kanner jag att ja maste va lika cool. Maste bara fa tummen ur. battre sent an aldrig.

far borja kolla pa billiga flyg till singapore nu oxa :-p

2010-07-01 @ 05:46:42
Postat av: Roding

Ser sjukt tråkigt ut.. Du får nog passa dig så att du inte åker hem alltså..

2010-07-01 @ 16:11:18
Postat av: Martin

Ser nice ut. Men när kommer nästa blogginlägg?

2010-07-07 @ 21:58:41
Postat av: Linnea

Sjuukt nice! :D



Kom ihåg att åka upp i the Swiss Hotel, 70e våningen har en bar med utsikt bättre än kontoret ditt! ;)

Fortsätt bloggandet (främst bilder ;), vi här hemma läser med spänning!

2010-07-16 @ 00:10:18
Postat av: Meela

Ojamej, ramlade in här av en slump. Men måste säga att jag gillar det jag läser efter som resa är en av mina stora intressen (även om jag inte hunnit med så mycket än) så blev glatt överaskad. Nice, ställe du fått där ! Hoppas du får en bra start på jobbet och att du hinner se en hel del

2010-07-23 @ 17:23:37
URL: http://wordsofmeela.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0