Det varsta som kan handa i mig i Singpoare har hant

Sitter pa jobbet nu, fick ett skrammande mail fran en organisation som driver massa lopturern. Senast igar var jag ute o joggar med den. Jogging ar min puls, mitt hjarta. Las mailet

 

Inte bra, jo de e smoggigt ute om man sager sa, du ser inte langt nar du tittar ut, nastan exotiskt, jag anders ar en breddgrad fran ekvatorn, omgiven av fattigdom. Just de , tropiska regnskogen bredvid mig brinner, bonderna behover mark, for att kunna overlevna, regieringarna ar korrupta, massor av djurarter dor. Pratar om indoniesien och malaysia. Smoggen av allt rok ar sa hog sa de rekommendera en att inte vara ute. btw, imorgon aker jag till Kaula Lumpur, malysias huvudstad! Forra aret var smoggen sa kraftig att planen inte akte...Ska till brinannde centrum av tropiska varlden!

btw, jag skrams inte alls av smog, det att springarorginisationen som ar stoppad som jag inte gillar! Jag maste springa...det ar det som ar skrammande, slog rekord igar, 7km pa 34.17!  Smoggen kommer inte stoppa mig fran springa, kanske om vi kommer upp i 250ppm, ligger pa 100+ nogonstans nu...

fuck har ingen kamera sa jag kan ta kort pa allt dis, glomde den i jakrta for nogon vecka sedan:/

Kommentarer
Postat av: Sofia

Nej! Du kan ju inte lämna kameran på jakarta?!?! Hur var det där förresten? och i kambodja eller allt vad det var? Uppdatering tack! =) Imorgon ska jag iväg och vandra lite här, hoppas jag får se lite regnskog men eftersom jag inte har nån aning om vart vi ska kanske jag inte ska hoppas på för mycket... hehe



KRAM

2010-10-22 @ 14:04:08
URL: http://sofiabohlin.blogg.se/
Postat av: Jenny Axelsson

Hej Anders!

DU borde komma hit till Wellington och springa. Jag har hittat det bästa stället att springa på och det är så mycket upp och ner (mest upp dock) och super vackert så man glömmer att det är jobbigt! Hoppas allt är fint!

Kram Jenny

2010-10-28 @ 11:16:59
URL: http://jennyaxelsson.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0