Tidigare utmaningar

btw, min musiklista som jag skrev för några dagar sedan har helt enkelt för tillfället slagit ut mina tidigare favoriter som var dessa låtar:
Racoon - Love you more
Damien Rice - The Blower's Daugter
Ardis - Shutgun
Lucie Silvas - Nothing else matters
Melody Gardot - Baby I'm a fool
Ane Brun - My lover will go
Eva Cassidy - Imagine
Israel Kamakawiwo'ole - Over the rainbow / What a wonderfull world
Viktoria Tolstoy - Jag vet en dejlig rosa
Louise Hoffsten, Esbjörn Svensson trio - Om dagen vid mitt arbete
Louise Hoffsten, Esbjörn Svensson trio - Kristallen den fina
Beatles - Al you need is love
Cornelis Vreeswijk - Polaren per är kärlekskrank
Cornelis Vreeswijk - Somliga går med trasiga skor
Gabriel Rios - Broad daylight
Jose Gonzales - Heartbeats
Jan Johansson - Visa från utanmyra
Lisa Nilsson - Säg det igen
Susan Ashton - Remember Not
Colbie Caillat - Bubbly - Acoustic version
Calle Kristiansson - Walking in memphis
Yolanda be cool & DCUP - We speak no americano
Låtar som är fortfarande bra! Ge mig gärna tips på flera goa härliga låtar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kvar i Kambodja?

2010-10-07 @ 15:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0