Kläder + löpning = falskt

Förra inlägget som jag skrev för några minuter sedan fick mig att tänka på kläder o löpning. Kläder är så onödigt, varför ha kläder? Räcker med någon minimalt för att hålla paketet på plats. Körde tuffaste "väderlöpningen" igår, mitt på dagen, strålande sol, 95% fuktighet och 34 grader varmt. Nä fy faan va jobbigt! Efter 4 sekunder så har vikten på dina kläder tredubblats av svett och tynger ner dig som om du bar på en tung grävmaskin på ryggen. Ja de låter jobbigt, o det är det.

Jag har köpt ett par riktigt osexiga tunna askorta löparskjorts (som jag bara ääälskar) med slits på sidorna. Sökte på google för tänkte lägga ut ett exempel och så kom denna bild upp.
Något som inte stämmer i mina ögon sett.

Antingen är det jag som sakta med säkert förändrar mitt synsätt till hur vita kvinnor är dimensionerade på grund av jag mestadels ser de asiatiska proportionerna, men jag fattar inte, kan man ha så långa ben? Ser ju sjukt ut..kanske jag som börjar bli sjuk...magen är iaf fin! =)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: baralini.blogg.se

Du har blivit utmanad!! (i min blogg)

2010-09-29 @ 16:06:51
URL: http://baralini.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0